torsdag 8. juni 2006

Bergenstur og familietreff...


I helgå va eg ein snartur te Bergen for å møte familien te Hanne Marte, min kommende svigerinne... Det va ein kjempe herlige familie, og eg glede meg t å bli bedre kjent med de. Te venstre ser du bilde av dei pluss Ole og meg. Me va ein tur ute på Troldhaugen, hjemstedet til Edvard Grieg. Utrulig spennande og interessant. Me hadde ein guide som fortalte så masse gøy, og når me då begynte å spør masse etterpå, så blei hu og skikkelig gira..

Bildet te høyre e fra seinare på dagen, då mor og far hadde komt. Me tok ein tur med heile gjengen på Egon i Bergen, og koste oss med god mat. Så fekk begge familiene bli litt bedre kjent..

Ellers går det i leirforberedelser og avslutningsfest på høgskolen her. Og har i tillegg fått tilbud om både leilighet og bil, så alt mulig ordne seg for tida. Gud e god altså!!!

2 kommentarer:

maren-audhild sa...

det ordner seg for snille jenter;)

Øyvind sa...

So kjekt å lese! D va kjempe kjekt å mæte dokke! Gleda mej masse til bryllupe! :) Lykke til oppe i Nestna?!?