tirsdag 27. juni 2006

Actionleir

Fra lørdag til i dag har eg vært på actionleir på Skogstad på Toten. Det va sinnsykt gøy. Masse sang, grønnsåpesklie, kiosk, klatring, skattejakt, festkveld, nattasamling, rangling, fantastiske deltakere og ledere, bibeltimer og Jesus som det viktigste av alt er det som gjer ein leir te nåke knall kjekt. Eg e gla for at eg får drive med dette på fulltid te høsten. Åh, eg har så masse eg har lyst å gjer og få til, og håpe at eg kan være med og lede barn og unge te Jesus! For det e det som e det aller viktigste her i livet!!

Ellers e eg stuptrøtt, og ska ta det litt med ro de neste dagene. Sove masse, men også lese, vaske og pakke. reise i bryllup te Hilde og Oddgeir te helga, og det glede eg meg veldig te!!! Så e det skjærgårds og generalforsamling i Normisjon, før eg vende tebake te Hamar igjen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei=)
det var velfig hyggelig å få bli kjent med deg på leir og jeg håper vi møtes på flere leirer=)
MVH Sigrid(leirdeltager)

Anne Brit sa...

Tusen takk Sigrid.

Det var utrolig gøy å få være gruppelederen deres. Dere var en kjempe herlig gjeng, men jeg håper vi kan holde litt kontakt gjennom msn.

maren-audhild sa...

hei!
hååper jeg fortsatt er med på gaven til hilde og oddgeir.. sjøl om du ikke har fått penger.
jeg glemte det sist jeg så deg.. og jeg har ikke den "kalkulatorsaken" med hjem!
men jeg vil så gjerne være med på gave!

håper du har det fint!
håper jeg får tatt meg en tur til hamar snart, pakke ut og sånn..
men bilen er på sykehus nå..

sees!
klem

Ella sa...

Hei Anne Brit. Først sendte jeg en mail til Einar om at jeg hadde ny mailadresse, og slang på adresen til bloggen min. Så la han igjen en melding der. Så gikk jeg på hans blog. Så leste jeg nokokmmentarer. så så jeg et bilde at ei jeg trodde jeg hadde sett før. så gikk det opp for meg at jeg har bodd i huset ditt under nyttårsfestivalen på Grimerud for noen år siden. Takk for sist.
Ella