mandag 12. juni 2006

Barneleir

I helga hadde eg barneleir på Kirketeigen på Kvam (Gudbrandsdalen for de som ikkje e så godt kjent...). Det va bare heilt topp!!! Ein herlig gjeng med ledere og deltakere, og eg koste meg kjempe masse!!! E i gang med å planlegge neste leir, men den e ikkje før i slutten av juni, så eg har litt tid på meg. Har ingen gutteledere, så om nåken har lyst å være med, e det bare å sei fra.

Ellers har eg blitt solbrent og bada i Mjøsa i dag. Kjempe deilig å bade... I natt ska eg sove godt og lenge.

3 kommentarer:

Synnøve sa...

Vett jo sjølvsagt kor kirketeigen e... :) Har faktisk vore der fleire gonger.

Anne Brit sa...

Så bra. Det e ein kjempe fine plass, ikkje sant???

Martin B. sa...

Kirketeigen er helt krem..
og ledergruppa var helt konge altså!
wee!

Tommel opp for kirketeigen