tirsdag 20. juni 2006

Bekreftet ferdig utdanna..


I går fekk eg siste eksamenskarakter, så nå e det bekrefta at eg e ferdig utdanna lærer. Eg håpte at eg stod og fekk ein såpass grei karakter at eg ikkje ville ta den opp igjen, og det klarte eg! Takk, Gud for all hjelp den siste tida på studiene, hadde ikkje klart det uten deg!!!

I går hadde eg ein hektisk, men veldig bra dag. Va på Gjøvik og planla actionleir som skal være til helga, omregistrerte bilen min(!), sykla tur te Jessnes og tilbake med Stian, besøkte familien Haug og besøkte Per, Chris og alle andre på Grimerud til slutt. Det e alltid så koselig å komme te Grimerud. Alltid nye folk å hilse på, og mange gode venner. Komme virkelig te å savne dei, og spesielt Per, ein god venn som e veldig flink te å komme plutselig på besøk (det e så gøy!!!). Merke at eg ikkje akkurat glede meg te å dra fra Hamar og alle de gode vennene mine her. Komme nok te å bli ganske tårevått...

4 kommentarer:

Hanne Marte sa...

Gratulerer så mykje!!! Du e so flinke atte!!:) Håpe me sjåast på fjellet i sommar!!! Klem frå mej

Astrid sa...

Gratulera :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Hallo, Bjarne her, men ikkje far din altså...
E inne å ser kossen kvilldalsbuadne har det... Flott bil med god plass i... Lykke til med jobben i nord!