onsdag 10. juni 2009

Snart Israel... endelig


Siden eg va liten har eg drømt om å få reisa te Israel. I 2001 trudde eg at drømmen skulle gå i oppfyllelse, men to veker før turen blei den avlyst. Denne gangen håpe eg at eg komme meg te Israel, og får se mange av de plassene eg har lest om i Bibelen.

Eg ska vær i Israel i ein måned. Opplegget eg følge e et sommersemester på NLA, der det meste av forelesningene e i Israel. Eg ska ta 30stp, og det innebære 3 eksamener, 1 i Israel og 2 etterpå. Så det blir ingen typisk avslappingsferie. Men det trur eg ska gå veldig bra.

Tida eg blir i Israel e 23.juni-24.juli. Eg ska prøve å få oppdatert bloggen innimellom, men det komme litt an på tilgang på internet. Eg vett at der me ska bu siste uka e det gratis nettilgang, men eg vett ikkje koss det e ellers. Satse på at det går bra.

Dette blir konge!!

1 kommentar:

Silje sa...

Det blir nok en bra tur! Håper det er rolige forhold når dere skal reise, slik at dere får opplevd alle stedene i Israel! God tur!