søndag 7. august 2005

Sommer og ny bolig

Nå har eg akkurat flytta inn i ny bolig. Skal bo sammen med fire venner et år, og dette blir nok spennende. Me e ganske forskjellige, så dette blir festlig....

Ellers har eg hatt ein fin sommer. Har jobba og vært i Montenegro på team. Se bildet til høyre.... Her e dei fleste av dei som va på leiren me va på. Det va ei fantastisk veka, og eg savne de vanvittig møje. Får du mulighet te å dra på ein sånn tur ein gong, så gjer det!!!

I tillegg te tur te Montenegro har eg jobba, både i Normisjon, på sykehjem og litt på bok og media. Så det har vore ein interessant sommar.

Snart begynne skulen igjen, og då tar eg fatt på mitt siste år på lærerskolen. Det blir rart å bli ferdig, men godt også. Komme ikkje te å savne eksamenene...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså ja, det er såppas bra internett på huset vårt, at vi kan lage blogger der... Ikke verst!
Gratulerer i allefall.
Kan hende jeg og 4 andre kommer innom i dag eller på søndan. Vi skal i bryllup i Åfjord, se...