tirsdag 30. august 2005

Høsten er i gang

Nå har skolen startet, og mitt rareste og kanskje slappeste år på lærerskolen er i gang... Jeg skal ha undervisning hver fredag og en tirsdag i måneden. Det vil si at jeg må være flink og disiplinere meg selv skal jeg komme gjennom med resultater jeg er fornøyd med...

Ellers kan jeg fortelle at jeg hadde siste leir i forbindelse med sommerjobben i Normisjon i helga. Nesten 80 små og store var på minileir på et leirsted på Toten som heter Skogstad. Det var en utrolig gøy leir, og jeg tror og håper at de fleste kosa seg. Dette er (som kanskje mange vet) det jeg har lyst til å jobbe med når jeg er ferdig med å studere. Så da er det greitt med litt erfaring...

1 kommentar:

Kjetil sa...

Steinbru-søsken her! Kosar oss saman på Hinna. Sjekk ut sida vår også av og til...
Lykke til m den slappe skulekvardagen.