mandag 20. juni 2011

Nytt av gammelt

Som dere sikkert har skjønt, syns jeg det er gøy å lage ting. Noe jeg har hatt lyst til kjempe lenge er å sy barneklær av mine utslitte klær. Dette er den første buksa jeg har sydd. Den ble pynta med stoffbiter med ambulanse, politi, redningshelikopter og brannbil. Kjempestas for en gutt på 2,5 år. :o) En veldig grei lekebukse.
Denne kjolen har jeg strikka en del ganger etterhvert. Men ikke i oransje tidligere. Likte fargen veldig godt, og det gjorde foreldrene til hun som fikk den også. Den stod i stil med barnevogna... :o)
Strikker en del for tida, men glemmer å ta bilde av det før jeg gir det bort, så da blir det ikke så ofte jeg legger det ut her. Skal prøve å bli flinkere til å ta bilder, for jeg vet jo hvor gøy det er å se hva andre lager.

2 kommentarer:

Umulia sa...

Så fin kjole, er det nøstebarn tru?

Karin sa...

Har du noe oppskrift på den søte strikkakjolen? Evt sånn ca hvordan du gjør den? Venter jentebabybarnebarn hvilken dag som helst nå :D