torsdag 2. juni 2011

Bibelgruppefjelltur

I dag har jeg vært på bibelgruppefjelltur med to venninner. Elisabeth og jeg har bibelgruppe med ujevne mellomrom, og i dag tenkte vi det var koselig å ta bibelgruppa på Keiservarden. Vi fikk både regn og tåke på turen, men det gjør egentlig ikke noe å bli våt, når vi har mulighet til å få på tørre klær etterpå. :o)

Vi hadde en skikkelig koselig tur og vi fikk en god samtale om hva vi opplever med Gud. Det er spennende å dele sånne tanker og opplevelser, og det kan være til stor oppmuntring å høre hva andre erfarer. Gud er god!!! :o)

Her sitter vi og koser oss med lunsj inni gapahuken på toppen av Keiservarden.

Jeg har fått meg sydvest!!! Har hatt lyst på det lenge, så da jeg kom over det på Sunnmøre i mai, måtte jeg bare kjøpe meg en. Og i dag fikk jeg tatt den i bruk for første gang!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Så koselig med fjelltur. Fin sydvest. :)

Den glade vandrer sa...

Takk for turen! Herlig med litt friskt "sommerregn!" og som alltid godt med ein god bibelgruppeprat.

Sydvesten var skikkelig stilig, kledelig, rett og slett =) Neste gang tar eg på meg min og ;)