søndag 4. mars 2007

Teater og 20+ tur!

To veldig gode ting har eg fått vært med på i det siste: Teater og 20+ tur.

På onsdag var eg på teater på Mo (i Rana) sammen med en ny nesnaværing, og me såg Helt Besatt med Bjarte Hjelmeland. Det var bare utrolig morsomt. Lenge siden eg har ledd så masse!! Anbefales til folk som har lyst på en morsom teatertur.

I helga har eg vært på tur med 13 gale Bodøfolk på 21-36 år. Eg hadde ingen ansvar, og det va digg å bare være deltaker, og være kjempe sosial. Hadde bålkos i gårkveld ute i snøen, heilt konge. Kjente eg trengte å være kjempe sosial med mange på min alder. Klarte dessverre å glemme å ta med kameraet, men får kanskje bilder av andre seinere.

1 kommentar:

kruldis sa...

Hei!
Du har fått sisten.
Les om hva det vil si på bloggen min. Kjempegøy!