torsdag 8. mars 2007

Bodø, here I come...

Som ein del av dåkke har fått med seg, så har eg slitt med å finne meg til rette på Nesna. Det har vært ganske ensomt å bu på ein så liten plass, med så få på min alder (uten familie og barn). I og med at eg får energi av å være sammen med andre, og blir sliten av å være mye alene, så har eg gått rundt og vært konstant sliten siden november. Hadde et håp om at det skulle ordne seg på et vis, men det har det ikkje gjort.

Etter å ha vært på tur med 20+ i Bodø, og blitt bedre kjent med de, så har eg funnet ut at eg vil dit. Det er et miljø eg kan trives i. Eg får beholde jobben, må bare jobbe på en litt annen måte. Det er ikkje bare turen som har hatt påvirkning, men det var en stor brikke som falt på plass når eg merka at eg trivdes der.

Ellers hadde eg et døgn på Nordtun denne uka(UiO-base her på Helgeland), og fikk skravla masse, både med Gud og mennesker. Gjorde godt.

Bildene nedenfor er fra Nordtun..
Sosialkveld på onsdag. Hanne, Hallvard, Lindsey og Miriam.
Per og Gitte
Lindsey, Hanna og Anneke (fra USA, Ballangen og Nederland)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra! Det tror jeg er lurt. Lykke til! Klem :-)Einar klemmer også..deg altså.

Anonym sa...

Glede, glede! Har bodd 6 år i Bodø selv, og kan anbefale byen varmt. Godt å høre at du har landet på en avgjørelse, Anne Brit.
Klem!

Tore-André

Anonym sa...

Velkommen!

Hilsen Marianne!

maren-audhild sa...

jeg har hørt masse fint om bodø,så du kommer nok til å trives:)
klem