fredag 20. oktober 2006

Nye venner og kjente

Nåke av det som e mest spennende med å flytte te ein heilt ny plass, e om eg vil få meg venner. Heldigvis har Gud velsigna meg med mange nye venner, som befinne seg på Nesna, i Mo i Rana, i Bodø, på Nordtun (UiO-base) og i Tromsø. Etter å ha vært her i litt over to måneder, må eg sei at eg e utrolig heldig som har det så bra som eg har det.

Va i Bodø i helga, og fekk føydd til nåken fleire i vennekretsen. Fekk blant aent bli kjent med Tore-André, ein bra mann fra Harstad. (E du gla i å diskutere, ta kontakt med denne mannen...) Fekk også bli litt kjent med Fred, Marta, Simon og Nora, ein herlig familie på Tverlandet. Godt å kjenne at sjøl om ein e heilt ny ein plass, så e ein ikkje aleine. Ellers så fekk eg meg ein tur på flymuseet, va på indisk restaurant, blei utfordra på å synge på møte i Bodø, og slappa masse av.

Takk Gud for venner som tar godt vare på meg her på Nesna. Bildet under e fra et besøk fra Nordtun tidligere i høst, og det er tatt i stua mi.

1 kommentar:

kruldis sa...

Du verden:)
Også med bindestrek og sånn trykk på è-en også.

Glad i deg!