tirsdag 10. oktober 2006

Endelig ein liten oppdatering herfra

Beklage alle som e inne og sjekke bloggen min med jevne mellomrom... Eg har blitt skikkelig dårlig te å oppdatere. Det har ein del med å gjer at eg verken har internet heima eller på jobb, men må gå på høgskolen for å få det. Og då har eg ofte så masse aent å gjer at eg rekke det ikkje...

Siden sist har eg vært i Hamar på langhelg, og hadde det heilt topp. Kjempe koselig å få møte alle sammen, og eg hadde ein veldig bra bursdag, og et kjempe koselig bursdagsselskap. Takk te alle som kom, og te alle som gav penger til Chris sitt prosjekt. Vett ikkje heilt koss masse som kom inn, men det låg på ca 1600kr. Tusen takk!!!!

Kjente at det faktisk va godt å komme tilbake til Nesna igjen, og møte folk igjen der. Va borte i 1 1/2 veka, og savna folka. i helga som va hadde me Camp Nesna, leir for ungdomsskolen og videregående. det va bare heilt topp. Mange folk fra heile fylket, og det som va ekstra kjekt for meg va at det va mange fra Nesna. Glede meg til å bli bedre kjent med de videre.

Det blir bare et bilde denne gangen, og det e fra kontoret til Frank Arne, miljøarbeideren på KVN, og meg. Me har dessverre ikkje sofaen lenger, men det komme snart ny.. Han til venstre på bildet e Frank Arne, hu til høyre e ei av elevene på KVN. Veldig koselige folk!!! Som dåkke kanskje skjønne, så e det livlig på kontoret, og ofte levende musikk.. Me like..

Til helga skal eg til Bodø på jobb og diverse, skrive nok meir om det seinare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

..til Bodø på jobb og "diverse"?

T

Ingun sa...

hei anne brit! Savner å henge med deg og de andre på Hamar.. det er ikke det samme her i Oslo! Klem