mandag 3. april 2006

Kollektivets gleder og utfordringer...

De siste vekene har eg verkelig fått merke kollektivets gleder og utfordringer. Å bu fem sammen innebære ein del besøk. Me har mange forskjellige folk som stikke innom, og det e stort sett besøk kvar kveld.. Dette komme eg verkelig te å savne neste år. Eg elske å ha besøk. De siste vekene har det verkelig vært masse. Det e jo kjempe koselig, og det e nåke eg verkelig sette pris på. Men samtidig e det heilt umulig å få den søvnen kroppen trenge... Me e veldig glade i å spille spill i huset vårt, og det tar ofte litt lenger tid enn tenkt. Så det har ikkje blitt få kvelder i det siste at eg har lagt meg rundt tre...

Men e du gira på brettspill, e det bare å stikke innom. Det går i cranium, passport, det store norske spillet, bohnanza og merchants of amsterdam, og så har me planer om å spille monopol og medici snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halla! Hva med en spillekveld (eller -dag) i påsken, da..;)? Jeg er ikke på Hamar så lenge.. men mandag eller tirsdag hadde det gått an å treffes=) Nå sier jeg iallfall fra, så får du se om det passer..;) Jeg er alltid med når det spilles - har jo nesten abstinenser her...! Hehe! Vi snakkes! Klem

Anne Brit sa...

Det høres bra ut. Tirsdag er en fin dag.. Skal prøve å finne ut om det er flere som vil være med..