mandag 24. oktober 2005

"Rolig" helg

I helga skulle eg ha mi første rolige helg på lenge... Den blei ikkje fullt så stille som eg hadde tenkt, men litt fekk eg nå være heima..

Fredag var eg på middag hos Oddgeir og Hilde, og i Filadelfia på kvelden. Endte opp på besøk hos Stian, ein kompis her i Hamar som nettopp har kjøpt seg hybel. Me va ein gjeng som måtte ta oss ein tur og se koss han har det.. I seng klokka 3... :)

Lørdag var det lovsangsøvelse på formiddagen, og så hadde eg det ganske rolig på ettermiddag og kveld. Laga pizza og hadde besøk på kvelden.

Søndag var eg på jobb fra 7-15, sang i domkirka fra 16 og utover. Først øvelse og så møte. Etterpå var det en gjeng som blei med heim te oss for å spela fantasi, og då blei klokka rundt halv tolv før det blei stille i huset..

Så den helga som skulle vær stille blei ikkje så rolig likevel.. men, men, eg regna vel egentlig med det. pleie bli sånn.. Kanskje neste helg blir bedre.. Eller nei, det trur eg ikkje.

Ingen kommentarer: