søndag 2. oktober 2005

Leir er konge!!!

Som dåkke sikkert skjønne har eg akkurat vært på leir... Hadde ei sinnsykt bra helg på Kirketeigen i Gudbrandsdalen, samen med 74 andre herlige folk. Me lærte masse om Gud, hadde masse lovsang, blei kjent med nye folk og hadde mange festlige aktiviteter.

Gutten t venstre, Oscar, hadde eg med meg fra Hamar. Utrolig koselig gutt som eg har blitt kjent med på Misjonshuset. Har òg dreve og malt samen med han og familien hans i sommar. Kjempe kjekt!!! Det e ein familie det e godt å være hos. Gjestfriheten sjøl...

Ellers må eg jo få med at 25-årsdagen min blei bare heilt perfekt. Hilde, ein av mine kjære samboere, hadde ordna overraskelsesselskap. Gjett om eg kosa meg!! Heile denne store gjengen laga bursdagen min heilt perfekt!!! Takk Gud, for gode venner!!!

I veka som komme blir det ganske rolig. Har ingen forelesninger, men har nok å lese og oppgave å skrive. Kan heldigvis kjøre mitt eget tempo, så det blir nok bra.

Nå ska eg snart på kino og se Charlie og sjokoladefabrikken. Leste boka fleire gonger som liten, og glede meg sinnsykt masse te å se den...Komme vel te å bli heilt sjokoladesjuk...

Nei, nok for i dag.. Dåkke kan jo ikkje bli heilt lei av å lesa bloggen heller, då e det jo ikkje vits å ha den..

Ingen kommentarer: