mandag 30. november 2009

Tantedager i Bergen

Nå e eg akkurat komt heim fra Bergen, der eg har fått kost meg masse sammen med Sondre, Ole Terje, Hanne Marte og ein god del andre venner. Sondre har blitt stor, kjapp og smart, og me har funne på masse gøy sammen disse dagene. Eg hadde ein plan om å dra til Akvariet sammen med han, men han va ikkje heilt i form, så me får ha det te gode.

I tillegg til å kose meg med familien, fekk eg meg ein tur te NLA, og møtte fleire fra Israelsturen. Kjempe stas!!! Janne kom og satt barnevakt sammen med meg på lørdag, nåke som også va veldig koselig. Sondre e gla i musikk, lyd og leker...
Ut på tur, det e stas
Familien Sukka, der to av de nettopp har våkna.. Kan du se kem?
Hanne Marte, Sondre og eg klare for tur i månelyset..

1 kommentar:

Silje sa...

Så da fikk du ikke sett akvariet nå heller? :P