mandag 26. oktober 2009

Østlandsturné...

Den siste uka har jeg vært på Østlandet, og fått være både på møter, kurs og konferanse med jobben, men også hatt fridager i Hamar, på Stange, i Sarpsborg og til slutt i Moss. Det er utrolig gøy å reise, men veldig godt å komme hjem også. Gleder meg til å sove i min egen seng igjen i natt...

Til dere jeg møtte: tusen takk for gode dager! Hjertelig velkommen på besøk i Bodø! Takk til Sarah, Anne Synnøve, Ingunn, Mari og Lindsay for at jeg fikk overnatte litt hos hver av dere.
Fra fredag til lørdag var det jenteparty hos Mari, en av mine klassevenninner fra lærerskolen. Mona kom også, så da var det mye koselig skravling, god mat og avslutning med shoppingtur på Maxi. Kjempe gøy!
Lørdag kveld fikk jeg være med på Kollektivet, et tverrkirkelig kristent fellesskap i Hamar, der mange av mine venner er med. Gøy å møte gamle og nye kjente igjen, og få åndelig påfyll.
Søndag var jeg på besøk hos Marte, Stein og lille Josefine i Sarpsborg. Josefine har blitt 8 måneder nå, og er en utrolig herlig jente.

Ingen kommentarer: