søndag 28. september 2008

Skikkelig bursdagsfeiring...

I helga hadde vi leirlederkurs, og jeg hadde i tillegg bursdag. Noe jeg "dessverre" hadde nevnt til noen deltakere på forhånd. Jeg fikk en bursdagsfeiring uten like. Kake, sanger, krone, masse ballonger, gode klemmer og hilsener. Denne bursdagen kommer jeg ihvertfall ikke til å glemme, det er helt sikkert.

Så dersom det er noen av dere deltakerne som leser bloggen min: TUSEN, TUSEN TAKK! Dere er bare helt utrolig bra! Er så stolte av å kjenne dere! Takk for at dere gjorde bursdagen min så god!

Til dere som ikke var der: kos dere med bildet...

2 kommentarer:

Ingrid Anita sa...

Klart jeg leser din blogg. Må holde meg oppdatert, vet du =P

Det var kjempegøy å få feire bursdagen din! Alle storkoste seg!
Vi er glad i deg, Anne Brit! Leir ville aldri blitt det samme uten deg

Anonym sa...

gratulerer så mye med dagen som var:)
så søt krone du fikk!
klem fra maren-audhild