tirsdag 16. januar 2007

Kollektiv transport til fly..


Kæ e det med meg og kollektiv transport til flyplasser? Eg trur det e ein dårlig kombinasjon...

I går skjedde det igjen.. Eg skulle ta flybussen fra Bergen til Flesland, og den kom 40 min for seint, dvs den eg skulle ta kom aldri, for den havarerte i sentrum, og den neste kom for seint.. Så eg nådde ikkje flyet eg skulle ta, og va redd at eg kom te å slite med å komme meg heim igjen. Heldigvis va de snille med meg og booka meg om til neste fly, sånn at eg nådde det som gjekk videre til Mo i Rana.

For deg som ikkje har fått med deg at det har skjedd før, så kom eg for seint til flyet fra Gardermoen til Bodø etter nyttår (altså 11 dager tidligere).. Nsb va 55 min forsinka, og i og med at eg skulle ta siste fly, måtte eg sove den natta på ein benk på Gardermoen. Der va de ikkje så snille med å la meg få ny billett, så den måtte eg kjøpe. Dessverre har nsb ein regel som seie at du må beregne to timer fra du kommer til Gardermoen og til flyet skal gå for at du skal få hotell og få igjen penger. Det hadde ikkje eg gjort...

Ellers har eg hatt ei kjempe flott helg i Bergen med Ole Terje, Hanne Marte, Anne Synnøve, Bente, Andja, May Britt, Irene, Åshild, Olaug og Mona Kristin. Kjempe koselig å møte så mange venner!!!
Ane og Hanne Marte i full gang med Ticket to ride.Eirik og Ole Terje prøver å vinne over jentene... :o)
Andja og Katinka. Andja blei eg kjent med i Montenegro for 1 1/2 år siden. Utrolig gøy å møte henne igjen her i Norge!

1 kommentar:

Hanne Marte sa...

Takk for besøket!! Veldig kjekt å ha dej her i Bergen, og du e alltid velkommen:)