tirsdag 31. oktober 2006

Ungar e så utrolig herlige, og de trenge Gud


I helga va eg leder på min første barneleir på Karihaug, leirstedet der eg skal ha ansvar for alle leirene Acta er med og arrangerer. Og eg må bare sei at det va så utrolig inspirerende og spennende å være der. Lørdag kveld hadde eg og ei av de andre lederne korssamling, og prata om bønn. Mange av ungene fortalte om deiras erfaring med det å be, og fekk oppmuntre hverandre. Søndagen var det ein som fortalte at de var to som hadde prøvd å be sammen på sengekanten før de la seg. Oioioi, Gud virke gjennom leir altså. Barna var 5-9år, men de har tenkt gjennom masse likevel. me fekk mange spørsmål om Gud, og fekk fortalt om kæ han betyr for oss.

Går allerede og glede meg te neste leir som e om 3 1/2 veka. Da e det 5.-7.klasse, og kan bli enda fleire spennende samtaler og spørsmål. Har sendt ut brosjyrer i dag og håpe det blir mange som melde seg på.

Te helga skal eg ha heilt fri og være på Nesna (trur eg....). Det blir veldig herlig. Eg e egentlig veldig gla i å reise, men reise så masse i jobben at det e godt å være heime litt innimellom..

GUD E KUL!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, Gud er skikkelig bra altså! Gøy å høre om hva Han gjør. Lykke til på neste leir. Klemmmm fra Hamar

Anne Brit sa...

Tusen takk, Marit Kristine. Stor klem til Hamar og alle gode venner der. Savne dåkke!