onsdag 16. august 2006

På plass i nordland

Nå e eg på plass på Nesna på Helgeland, og e i gang med å bli kjent på plassen og sakte, men sikkert overta makta... Bare ikkje sei nåke.. ;o)

Glede meg te å komme i gang med å jobbe med barn og unge her, og til å få mitt eget kontor. Akkurat nå e eg i Bodø med resten av gjengen i Acta, så ein skikkelig oppdatering med bilder og referat fra kæ som har skjedd i det siste får komme seinare. Får pc og internet på jobben på mandag håpe eg. Kontor komme også på sikt.. Inntil videre har eg ein koselig kontorpult på et roterom.. :o)

Men kort sagt, Nordland e bra så langt!

3 kommentarer:

maren-audhild sa...

det høres bra ut!:)
lykke til anne brit! detta går nok strålende:) klem

Ingun sa...

hei anne b! har du det bra? klem fra Ingun:)

Kaya sa...

Eg må sei at eg sidde her å lese ditt innlegg med andakt og spaning! Eg må sei det står respekt av å reisa så langt ud i den norska villmarkå, å fremdeles beholda roen. Eg hadde fått panic attack for lenge siden!

Glede meg te bildene! ;o)

Klems fra Kari