onsdag 12. juli 2006

Bryllup, skjærgårds og generalforsamling...


Da e eg tebake i Hamar igjen etter 1 1/2 uke på reisefot. 30.juni gjekk turen nordover til Trøndelag, der eg va i bryllup til Hilde og Oddgeir. Eg kan røpe at det gjekk bra og at de nå e gift...

2.juli reiste eg sørover te Risøya utenfor Tvedestrand, der det va Skjærgårds Music & Mission i ei uke. Det va bare heilt fantastisk. Masse flotte folk, bibeltimer, lovsang, konserter, seminarer og alt som hørre te. Eg va så heldig at eg fekk lov å være med i Nikodemus-teamet, som e et forbønn- og samtaleteam. Me har et stort telt der folk kan komme og slå av ein prat og bli bedt for eller tenne lys, skrive bønnelapper eller bare ha ei lita stund med Gud. Det va utrolig bra å kunne være med på å prate med mennesker og be for de.

Etter Skjærgårds gjekk turen videre til Bibelskolen i Grimstad, der det va generalforsamling for Normisjon. Her fekk eg møte mange kjente og bli kjent med fleire, samt være med på litt forhandlinger både for Acta og Normisjon. Det e godt å kunne sette seg litt meir inn i det nå når eg skal begynne å jobbe i Acta.

Ingen kommentarer: