tirsdag 14. mars 2006

Bergenstur!!

Ei langhelg i Bergen kan vær utrulig innholdsrik, og gjett om det blei det denne gongen også..

Fekk møtt mange gode venner, og fekk masse kvalitetstid med dei. Og så fekk eg helst på Hanne Marte, kjæresten til Ole Terje, for første gang. Ei kjempe koselig jente som eg glede meg te å bli bedre kjent med! Helste også på Olav, kjæresten til Solfrid, og fekk mulighet te å bli litt kjent med han også. Veldig bra mann!

På lørdag va Solfrid, Olav og eg på ein tur eg seint komme te å glemme. Me tok banen opp til Ulrikken, hadde ein kjempe koselig lunsj der (med ein fantastisk utsikt) og tusla nedover igjen. Det gjekk heilt fint, heilt te me va nesten nede på veien igjen. Då begynte eg å småspringe litt, og plutselig sklei beina under meg. Et bein som ikkje va mulig å gå på, og humpete underlag gjorde det litt utfordrende å komme seg videre. Så me endte opp med å bruke ei trillebår me fekk låne i et nabohus. Kom meg på legevakten takka være Øystein, kjæresten til Mona Kristin, og fekk avkrefta brudd. Veldig godt. Men nå e det da krykker nåken dager....


Resten av helga var eg først hos Mona Kristin, og så hos Anne Synnøve. Fekk være med til familien Fylling, ein fantastisk familie, og fekk ein herlig middag og mange gode samtaler der. Va på konsert med blant andre Calvin Bridges på kvelden, og på møte i Norkirken etterpå. Så hadde eg ein utrulig koselig kveld med Anne Synnøve og Ruben etterpå. Takk Gud for gode venner!

Mandag møtte eg Jostein og Olaug, og va hos Bente på kvelden.

Konklusjon: alltid godt å komme te Bergen og møte mange av mine gode venner. Det va også veldig godt å merke at når eg skada meg og verkelig trengte hjelp, så stilte de opp så sinnsykt masse. Komme te å vær evig takknemlig for det!

2 kommentarer:

Hanne Marte sa...

Hei Anne Brit!! Kjempekoslig å treffe dej i helga! Gleda mej t å bli bedre kjent m dej...og det skal bli bra med masse speling i påska:) Synd med foten din, håpe du blir bedre raskt og at du e god igjen til vi skal på skitur;) Klem frå Hanne Marte

Johs sa...

Skumle Ulrikken - vi havna engang i terrengsykkelløypa på vei ned. Det ble mye gjørme i skumringen!