tirsdag 27. september 2005

Vekt av lucia-tog...

I dag blei eg vekt av nåke som såg ut som et lucia-tog, men de sang ein heilt aen sang...

Fire herlige personar kom inn halv åtte i morges og sang bursdagssangen. De e så gode. Fantastisk start på dagen. Siden det har eg bare kosa meg masse. Har vært på shopping og i kveld e det laget.

Takk Gud for gode venner som bryr seg.

Te helga e det leir igjen. Denne gongen på Kirketeigen, og med ungdomsskule og videregående. Håpe det blir ei bra helg med masse fokus på Gud og kæ han betyr for oss. Han e bare best!!

Ha ein god dag alle sammen.

PS. Nå har eg også fått meg digitalkamera.. Litt seint ute, men når speilrefleksen tok kvelden fant eg ut at nå fekk eg investera. Det virke veldig bra føreløbig!

1 kommentar:

Kjetil sa...

Gratulera med dagen!