mandag 24. juli 2006

Anne Brit er...

Dreiv og surfa litt på blogger, og kom over ein spennande vri... Søkte på nettet med orda "Anne Brit er", og fant følgende:
  • Anne Brit er kyrkjetenar i Vatne kyrkje (spennande jobb det)
  • Anne-Brit er sporty, ikke noen pysedame. Det liker jeg veldig godt. Hun er ei sterk dame, ... Anne-Brit er real, ærlig og veldig søt når hun vil. (oioioi, tusen, tusen takk!!! Søt når eg vil, jo, stemme nok det... ;o))
  • Anne Brit er NBF Telemark’s representant i strategigruppa ut dette året (NBF står for Norsk Folkebibliotek Forening, og eg e jo gla i bøker...)
  • Han er fra Lørenskog og Anne Brit er fra Godlia i Oslo. De traff hverandre under studiene på ... Anne Brit er lektor og Leif arbeider i Riksarkivet. (Hm, kanskje eg ende opp med ein som hette Leif???)
  • Anne Brit er godt i gang med planlegging av seminar om dykking med barn. (ja, det kunne jo vært veldig spennande!)
  • Anne-Brit er aktivt sykemeldt frem til 20. mai. (Huff da, det vil eg nå ikkje..)
  • Anne Brit er født i Forsand i Rogaland. Hun er utdannet cand. polit og skal arbeide som administrasjonsleder i Thailand. (oi, dette va også spennande. Kanskje eg får jobba i Thailand...)
  • Else j-Gunn Maren og Anne Brit er også hoga på styrkeprøven og har meldt seg på. (Haha, det va det eg visste, eg e sprek...)
Ska sei ein finne ut møje rart om seg sjøl på nettet... Men moro e det jaffall. :oD

1 kommentar:

ane marie sa...

Jeg kjenner Anne Brit nummer 7! :) Superduper dame!!

Hilsen Ane (Ole og Hannus-venninna)