tirsdag 28. februar 2006

Meir fra København...

Eg lovte ein lenger rapport fra København, så her komme det.

Det seies at for å ha et spennende og utfordrende liv skal ein gjer minst ein, helst to nye ting kvar dag. I helga fekk eg lagt meg opp et lager, så de neste dagene trenge eg ikkje gjer nåke nytt... Det eg blant aent har fått oppleve:


  • Ta fly til København
  • Tusla rundt i København aleine, uten å ha peiling på kor eg egentlig e...
  • Ete Bagels
  • Være på stand-up-opera
  • Sove på dobbel oppblåsbar madrass
  • Sitte og lese på universitetet i København
  • Drikke chailatte
  • Ta tog til Malmø og være på to møter i ein ny menighet
  • Sitte på kafé i Malmø
  • Bære stoler rundt i København
  • Hilse på ein haug med nye folk, både norske, svenske og danske...

Men det aller beste med helga va å ha fire gode dager samen med Kari!!! Takk, Kari, for ei fantastisk helg! Glede meg te du komme te Hamar...

Te slutt et bilde av Kari og eg som sitte og nyte solå i Malmø. Hadde ein kjempe fin dag. Spennande å vær i ein nye menighet, og å se koss Kari har det der. Det va tydelig at hu trivdes godt, og at hu va godt likt der... :o)

For fleire bilder og rapport, se Kari sin versjon...

2 kommentarer:

Kaya sa...

Det e heilt sant det der! To nye ting kver dag....hmmm...det e skremmande å tenka på kaslags vanemenneske eg egentlig e!

Kanskje eg ska såva på loftmadrassen ikveld?! Elle kanskje ikkje....
Har forsåvidt såve på den før.

Har vore på Barista trening i kjerkå i malmö idag......e heilt speeda på kaffi...må jo smaga om di e goe!
Har ikkje någe håb om å få såva di neste timane.
Klarte å laga en latte med løv-mønstår - men det va bare den eine eg klarte.

Eg fylle med så en radar på bloggen din nå, så det e bare å henga i å oppdatera! ;o)

Masse klemmer fra Kari i Køben!

Anne Brit sa...

Hehe, eg ska prøve å oppdatere så godt eg kan... Blei ikkje heilt ferdig i går, så du får lesa resten óg...

Koselig å lese det du hadde skrive óg...