torsdag 12. januar 2006

Store valg


Te våren e eg ferdig utdanna lærer, og ska etter planen ut i arbeidslivet. Men så komme da spørsmålet: kor ska eg vær og kæ ska eg gjer? Har sjølsagt tenkt ein god del på det, og har nåken idear på kæ eg kan gjer, men e ikkje sikker.

Har du forslag på kæ eg kan finne på fra høsten av og kor eg kan vær, så e det bare te å komma med det... Klikk gjerne på "Cast your vote" under her, og stem...


Free Vote Caster from Bravenet.com
Free Vote Caster from Bravenet.com

4 kommentarer:

Einar sa...

Hva med å lage en spørreundersøkelse???

Anonym sa...

Hva med å være hjemme på formiddagene og ha laaaaaange frokostbesøk? Jeg kommer!! :-)

Anne Brit sa...

Bra forslag begge to.. Spørreundersøkelse kommer om litt..

Anonym sa...

Synes du kan komme nordover til Trøndelag jeg:) Klem fra Kjersti