onsdag 23. november 2005

Brilleslange


Etter å ha skrøyta litt for masse i alle år om at eg har vanvittig bra syn, har eg nå måtte innrømme at det har eg ikkje lenger.. I dag fekk eg meg briller. Eg e nærsynt, og må bruke dei når eg kjøre bil, ser på tv og er på forelesning og sånn.. uvant, men det går seg vel te.

Ellers drive eg med eksamen nå. Skal ha framlegg i mårå, og det e eg sjølsagt veldig spent på. Håpe det går bra. E i ei veldig sterk gruppe, så det e lenge si eg har gjort så lite som denne eksamenen her.. Skal bare være den som syr sammen og e den røde tråden.

Ha ein fantastisk dag folkens!!!
Gud e best!!!

2 kommentarer:

Familien Sukka sa...

syns du va fine med briller eg!!! Endelig kan du ikkje skryta av det lenger:)

Irene sa...

Ser ut til at litlebror allereie har funne det ut :) ja, eg syns du passa briller kjempe godt! Så fine! Lykke til m eksamen. Du e så flinke, så d går nok bra. DU ER STERK!